Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 25 ianuarie 2009

O posibila dieta


Pentru saptamana care incepe m-am gandit la urmatoarea dieta:

Luni
Mic dejun: 2 felii de branza ( sau 2-3 linguri de branza de vaci) + o rosie+ o felie de paine neagra/secara;
Gustare 1: o sana+ o felie de paine neagra/secara;
Pranz: friptura la gratar + salata ( verde, de varza, castraveti sau combinata);
Gustarea2: un mar/o portocala/ o mandarina/ sau felii de pomelo( eu optez pt. mandarina sau pomelo, fiindca e sezonul si imi plac cel mai mult)
Cina: 250 gr. sunca de Praga;

Marti:
Md: 2 felii de branza + o rosie+ o felie de paine neagra/secara;
G1: sana+1 felie de paine neagra/secara;
P: piept de pui la gratar+ 1 castravete murat;
G2: o napolitana dietetica;
C: mamaliga cu branza de vaci si iaurt/ sau sana;

Miercuri:
Md: pateu ("Mandy" imi place mie cel mai mult) vegetal + o rosie+ o felie de paine neagra/secara;
G1: fructe ( mere,portocale,mandarine,felii de pomelo)
P: ciorba de legume;
G2: fructe;
C: ciorba de legume

Joi:
Md: 2 felii de cascaval + 2 felii de sunca de Praga;
G1: napolitana dietetica - sau biscuitii din soia cu indulcitor ( am gasit asa ceva si se poate manca,doar ca e un pic cam tare)


P. ciulama de ciuperci/sau de pui cu mamaliga;
G2: fruct ( la alegere - ca mai sus)
C: ciulama de ciuperci/sau de pui cu mamaliga;

Vineri:
Md: salata;
G1: fruct
P: Pilaf de post cu masline;
G2: fruct
C: Pilaf de post cu masline;

Sambata:
Md:Lapte cu cereale "Fitness"
G1: ciocolata dietetica;
P: cartofi fierti cu o felie de branza rasa pe deasupra;
G2: fruct
C: friptura cu cartofi fierti sau cu sote de fasole verde;

Duminica:
Md: ( nimic pt ca mergem la Sf Liturghie); cine sta acasa poate manca o rosie cu branza;
G1: ( tot nimica- nu se termina Slujba pana la gustare)
P: Supa ( de legume sau galuste- cine trebuie sa slabeasca mai putin poate sa puna si galuste...)
G2- Biscuite de soia
C: musaca de legume sau cartofi

Puteti sa jonglati voi cu alimentele daca vi se pare prea drastica sau prea comoda!

O saptamana usoara,

Ana


7 comentarii:

  1. Paiiiiiiiii, dieta e cam chin,mancarea trebuie sa fie asa o abureala,nu pe saturate...deci...cam cat sa nu cazi pe drum,si eu chiar ma gandeam ca voi primi reprosuri ca e cam "alimentata" si nu suna a dieta,dar,hmmm,am mai studiat eu problema, si e posibil sa nu murim de foame cu asta. Vedem duminica viitoare :)) Bine ai revenit! te-am trecut si eu la blogroll,multam de vizite si comentarii! O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. capuccino ingrasa??? ca am renuntat la cafea, dar macar o amagire de cofeina tot imi trebe :(
    spor la slabit!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. capuccino ingrasa??? ca am nevoie de un inlocuitor pt cafea :(
    spor la slabit!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ana eu beau cafea dar fara zahar,ci cu indulcitor, am unul nemtesc care nu altereaza deloc gustul cafelei sau al ceaiului; capucino daca nu e din ala 3 in 1 cred ca nu ingrasa decatbaut in exces pt ca,in general cofeina da senzatia de foame; eu cred ca poti bea linistita chiar si cafea,doar sa pui indulcitor . Multumesc,succes si tie! aaaaaaaaa,daca vrei un inlocuitor si mai bun, acela e ceaiul negru,dar sa nu bei dupa orele 16 ca ti da insomnii.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. scze ca am postat de 2 ori, mi-a dat eroare
    o sa incerc cu ceai verde, cel negru nu-mi prea place, eu vreau sa renunt o perioada la cafea, pt ca mi-a fost rau de la excesul de cafea....si am zis sa fac o pauza
    noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. a pai daca e asa da,bea verde .sa stii ca cel verde ajuta si la slabit ; nu e nimica si eu puteam sa nu le public pe amandoua dar le am publicat just in case :( blogspot asta mai da si erori
    noapte buna,Ana draga :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...