Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

vineri, 23 ianuarie 2009

Ce de preeemiiiii...


Doua fete dragi si maestre in arta gatitului,Lory si Leila,( Bucataresele vesele ) mi-au daruit niste premii taaare dragute... pe cel cu cescuta chiar il vazusem pe un blog strain si il voiam si eu.
Si cum orice imi doresc- primesc,uite ca am primit si premiile astea simpaticute -inclusiv cescuta roz Photobucket )

Multumesc frumos,dragele mele!!! Photobucket



















Ana


2 comentarii:

  1. Ana ma bucur ca ti-au placut premiile....
    Imi place mult aici la tine de cate ori intru ma incarc pozitiv
    Multe pupice
    Lory

    RăspundețiȘtergere
  2. Lory,draga,multumesc inca o data!Da,imi plac tare mult ,sunt foarte frumoase :) Ma bucura ce-mi zici! Te astept cu drag ori de cate ori ai timp si poti veni. Pupici cu imbratisari! :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...