Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

marți, 25 noiembrie 2008

Gardasil -brrrrrrr- Fereasca, Sfantul!!!


Am trecut articolul la "fara eticheta" caci, altfel l-as trece la - mortal- dupa cate am citit despre acest "vaccin".
Nu am ce sa spun eu nou despre vaccinul asta, pot doar sa va impartasesc ca eram tare trista la gandul ca,in seara asta ,toate invataoarele de clasa a patra ale scolii unde functionez eu aveau sedinta cu parintii pentru acceptul / sau nu- in legatura cu acest vaccin, si ma gandeam cu groaza ca mamicile, nefiind prea bine puse in tema vor semna pentru vaccinare...
Ei bine, nu stiu cate vor fi semnat pentru, intrucat nici nu am participat la sedinte, si nici nu am ramas dupa program sa aflu, voi afla oricum zilele urmatoare.
De unde vine surpriza mea? De la colegele mele dragi, carora le multumesc pentru ca sunt niste oameni extraordinari-TOATE- si, va pot spune,cat m-a bucurat sa vad cat de instruite sunt ele in legatura cu aceasta tema.
Nici una, intrebata personal nu era pentru vaccinare, toate citisera materiale despre vaccin insa,va dati seama ca niste dascali nu isi pot permite sa influenteze in vreun fel, dar stiu sigur ca vor prezenta tot ce stiu si au citit cu obiectivitate ,si asta ma bucura,enorm.

Sunt convinsa ca parintii scolii noastre vor putea decide in cunostinta de cauza, si asta datorita colegelor si colegilor mei.

Cateva fotografii din pliantul Provita, imbunatatite putin de un bun prieten,Daniel. Multumesc,Dan!






DOAMNE,APARA-NE!
Ana


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...