Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 30 noiembrie 2008

Clatite de post

Pentru ca ieri mi-au venit in vizita niste persoane dragi, care adora clatitele, si care mi-au "comandat" clatite ( am facut si de post si de "dulce"), m-am conformat, desi, eu fiind gurmanda, mi-a fost tare greu sa ma abtin...)
Reteta este foarte simpla , dupa cum veti vedea; iat-o (pentru cele de post)
Ingredientele:
* 100 g faina
* 100 ml apa minerala
* 50 g ulei
* 25 g zahar
* 10 g sare

"Proces tehnologic":
Se amesteca toate ingredientele si se bat bine pana se obtine o pasta de consistenta unei smantani subtiri. Se coc intr-o tigaie, care sa nu lipeasca. Dupa fiecare clatita se unge fundul tigaii cu ulei. La clatitele de post, lipsa oului face ca foaia sa se rupa usor. De aceea, se fac mai groase. Se pot umple cu ciocolata de post ( eu am avut " Novatini" ) (pe care o topiti la bain-marie) sau cu dulceata , gem. Pentru cei carora le plac ca aperitiv, se pot umple cu varza, urzici, spanac etc. (noua nu ne plac decat ca desert,cele de post )





Pofta buna,
Ana




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...