Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

joi, 23 octombrie 2008

Prima data in Bucuresti Sf.Apostol Pavel

Probabil din aceasta cauza la orele 10 deja randul format la Sfintele Moaste ,la Patriarhie, ajungea pana catre tramvaiul 32.
Lume muuulta, paza si mai multa,care in loc sa ne "disciplineze" ne inghesuiau :"treceti cate 5 pe randuri" si astia 5 s-au facut 10, de nu mai aveai loc nici sa respiri.
Pe langa asta,nici macar un milimetru nu am mers mai sus timp de aproape 2 ore, drept pentru care am lasat pe duminica ( sau luni) inchinatul la Sfintele Moaste. Nu aranjasem cu nimeni sa imi tina locul la servici,pentru ca eu am crezut ca mergand devreme,mai mult de patru ore nu stau la rand. Ei bine,socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ.
Am facut cateva fotografii si am plecat trista de acolo.
Ceea ce mi-a placut e faptul ca acum ,cei cu vanzarile sunt dusi in parculetul de langa fantani ,iar pe deal e foarte curat si multa ordine.

Ana













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...