Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

vineri, 31 octombrie 2008

O zi de vineri....


In care eram hotarata sa nu ma prinda miezul noptii la calculator. Inca de la servici imi facusem planul ce sa fac ca sa nu mai aiuresc si in seara asta...
Nu-i vorba,am facut si cate ceva din ceea ce imi propusesem,insa nu totul,si stiti cum se zice " o zi in care n-ai facut ce ti-ai propus,e o zi pierduta".

Oricum,ziua a debutat spectaculos cu constatarea ca,in sfarsit, dupa aproape o saptamana de tratament,inclusiv cu antibiotic,(ceea ce nu ma incanta absolut deloc,dar a trebuit sa urmez sfatul medicului de familie) aveam...miros: vecinul de la patru fuma pe fereastra,ca deh, daca e primavara afara,ce sa faca si el?

Sa mearga domne' la servici,ca e aproape de ora opt...("sarumana vecina,azi am un liber..." ei poftim comedie,tocmai azi si-a gasit sa-si ia liber cand pot si eu sa simt aerul curat...de fapt sunt rea ca si daca nu fuma el ,tot aer curat nu simteam,ci ,mai degraba,esapamentul masinilor nebune si multe care-si plimba stapanii catre office Image and video hosting by TinyPic.
In fine,trecem si peste asta...ma indrept spre scoala- hotarata sa revolutionez invatamantul (si sa ii fac sa invete chiar daca sunt din nou obositi si plictisiti de la joaca sau de la tema la mate care "nu se mai termina...doamna..." ),sa nu se mai zica de noi ca suntem niste "infractori care vrem sa destabilizam economia tarii"
Si aici surpriza mare: intru la prima ora si inclin sa cred ca am incurcat eu clasele,caci gasesc doar sase elevi,convinsi ca ii voi lasa sa plece: se deschisese un Mall in cartier si dragalasii au plecat la film ( "ca e gratis intre trei si sase,doamna,nu ne lasati si pe noi sa ne ducem?" =)). Sa-ti vina rau,nu alta,nici nu stiam daca sa rad sau sa plang...pune-le absentele de rigoare si fa ora cu sase copii care nu intelegeau de ce nu vreau sa ii las la film :D.
Cateva ore mai tarziu ,ma grabeam spre casa,cand ma intalnesc cu o prietena...toata in roz,de ziceai ca a alunecat in spuma de capsuni ( dar tare frumusica era ;)) care era foarte incantata ca si-a cumparat un set de bijuterii din argint de la noul Mall ( evident cu piatra roz :D) "cu doar 70 roni,Ana,un chilipir...
Hmm, as fi vrut sa ma laud si eu cu candela pe care o vazusesm vinerea trecuta si pe care nu am mai ajuns sa o cumpar,caci ,intre timp mi-a venit lumina si banii au zburat la plata facturii,dar deh,am tacut si am felicitat-o pentru achizitie,de dragul bucuriei ei pentru ca bijuteriile nu prea inseamna mare lucru pentru mine. Dar la ea veneau bine, si oricum nu puteam sa ii stric bucuria spunandu-i ca nu ma impresiona setul decat in masura in care ei ii placea asa de mult.
Iar acasa,alta nazbatie,aproape m-am certat,desi ,de fapt, a fost numai o mica discutie in contradictoriu cu un prieten care serba Halloween-ul si care nu intelegea de ce mie nu imi place asta. Am tacut eu,pentru ca nu voiam sa ne certam si apoi el era asa de convins de sarbatoarea asta...dragul de el :)
Cam asta a fost ziua mea de vineri!

Aaaaa,si era sa uit: in incercarea mea disperata de a scapa de dependenta de calculator azi am mai facut ceva: am agatat de monitor o cruce,pe care mi-a adus-o o prietena de la Sfantul Dumitru,asa incat ,vazand-o ,chiar daca am calculatorul on sa imi aduca aminte de rugaciune,si sa ma tina departe de el. si daca nu ma credeti...iata:





Va doresc tuturor un sfarsit de saptamana rodnic si cu multa liniste!
Odihniti-va caci de luni o luam de la capat...
Si va daruiesc o melodie pe care eu o ascult de doua zile:





Ana


2 comentarii:

  1. Multumesc Ana pentru link, le strang cu mare placere pe toate!Da, e mare nebunie cu mall -ul asta...!:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. cu placere :) sa-ti fie de folos

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...