Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

vineri, 24 octombrie 2008

Cum poti scapa de dependenta de calculator

Mie mi se pare ca din ce in ce mai mult timp petrec in fata calculatorului. Asa incat mi-am propus sa limitez acest obicei,destul de nociv,din multe puncte de vedere.
Bun,de la propus la fapta e drum lung. Pentru inceput am preluat ideea Ramonei si sper ca sa ma ajute mult.
Cu tv-ul nu am nici o problema...il deschid asa de rar,incat as putea zice ca platesc degeaba abonamentul tv.
Dar cu calculatorul e durere de cap. Mereu gasesc ceva nou de citit,de vazut etc. Si bineinteles,stau si de vorba cu prietenii pe mess...cu cativa dintre ei,chiar ore intregi.
Deci se impune o masura drastica. Iat-o pe prima:


Daca mai e cineva care "sufera" ca mine ,ii doresc mult succes!



Si pt ca e aproape week-end...

Ana


8 comentarii:

  1. Esti teribila! Bravo! Doamne ajuta! Putere si perseverenta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc,Roxana! Ramona e cu ideea,eu doar o aplic la ce ma "doare" :)Multumesc ca ai venit pe la mine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cristina,multumesc :) Da ,Doamne! te sarut

    RăspundețiȘtergere
  4. Cuvant cu cuvant tot ce spui se potriveste si cu mine. Cu tv-ul am incheiat-o de mult, caci nu-l mai tin deloc in casa, insa calculatorul ma termina. E mancator de timp, de frumusete, de putere, de tot ce-i bun. S-r putea face o lista lunga cu tot ce-i negativ la el.

    Parintele Eugen Tanasescu de la radio Dobrogea, spunea in emisiunea de ieri, ca in locul unei patimi/dependinte trebuie sa punem ceva.

    Ce putem pune in locul calculatorului? Sport, lucru de mana, intalnire cu prietenii, activitati cu familia...

    Si eu mi-am facut o husa ptr calculator...insa a ramas nefolosita. Mi-am pus insa doua icoane de-a stanga si de-a dreapta calculatorului. Din cand in cand ridic capul si ma uit la Hristos. De fiecare data ma priveste ...altfel.

    Te rog din suflet, continua-ti postarea asta. Sunt milioane de oameni care sufera de dependenta de net.

    Dumnezeu sa te binecuvanteze ptr ideea inteleapta

    RăspundețiȘtergere
  5. Amin!
    Multumesc, voi continua. Pai ma gandeam sa pun cartea de rugaciuni,langa Icoane,si cand ma apuca dorul de calculator ,mai mult decat mi-am propus sa stau ( adica peste limita- mi impusa) ,sa iau cartea de rugaciuni si pana spun Paraclisul,sa zicem ,sper sa imi mai dispara cheful de deschis calculatorul. Si mi-am luat si niste sculuri ca sa impletesc ceva,carti am de nu mai stiu cata povara mi-am strans.deci am ce face,totul e sa ma tin de ce mi-am propus.Sa-ti ajute Domnul si tie,poate imi lasi un prenume,sa te pomenesc la rugaciune,m-ar bucura sa ma pomenesti si tu,multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. hmmm.... iti spun sincer, draga ana, ca am privit neincrezatoare decizia ta.nu in privinta ta, ci in privinta mea. m-ar fi tentat, dar am zis ca nu-s in stare de asa ceva.hai, cu televizorul as intelege (poate din cauza ca nu ma uit aproape deloc la el), dar cu calculatorul!? si am simtit ca n-as fi in stare, tocmai din acest motiv: sunt prea depedenta de el!petrec multe ore, cel mai mult degeaba! dar,cu tristete zic, e singura mea legatura cu lumea... daca nu am net sau calcualtorul/laptopul langa mine ma simt ciudat, iar cand revin langa ele ma simt...implinita...bizar,stiu...
    tocmai treaba asta m-a pus pe ganduri serios,sa aplic tactica ta...poate daca m-as ruga in timpul alocat netului, as umple golurile pe care le amagesc cu el...cine stie?

    Doamne ajuta! sper sa reusim! tu in ce stadiu esti?

    RăspundețiȘtergere
  7. Doamne ajuta,irina! pai...in faza incipienta...ma stradui,am pus si cartea de rugaciuni langa pc,si mie mi-e tare greu,ca si eu sunt dependenta de calc.,insa am speranta ca voi reusi,o ora dimineata si 2 seara,cam asta mi-am propus. Reusita! mai scrie-mi,te rog...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...