Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 25 octombrie 2008

Blog nou...


Nu stiu cat de bine e,si cat timp voi avea sa administrez trei bloguri,s-ar putea sa ma fi pripit,insa am trecut "Psalmii talcuiti" pe un blog nou, http://psalmidetrebuinta.blogspot.com/ care se doreste a fi doar unul de invatatura ortodoxa,si nu gandurile mele si refugiul meu virtual. Stiu,sunt destule bloguri exclusiv ortodoxe. Ce va aduce nou acest blog al meu?
Nu stiu...vom vedea !

Ana


2 comentarii:

  1. Ana, sa nu-ti pierzi increderea in tine, caci este minunat tot ceea ce faci...iar bunul Dumnezeu iti va da puterea necesara sa realizezi ce ti-ai propus! :)

    Eu am intrat, asa, cu noaptea-n cap :)) ...ca sa iti spun ca, fiindu-mi draga, ti-am oferit un premiu! :)
    Cand ai tu timp, te-astept cu mare bucurie sa-l ridici!

    Noapte buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc,frumosilor,ce-mi place poza cu puiutu! esti asa o draguta,sigur ca vin sa vad,multumesc frumos! va sarut,somn lin! :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...