Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

marți, 23 august 2016

{ Un pic de racoare! }

In sfarsit, un pic de racoare... nu chiar asa de mult cat ne doream,dar, in fine,decat deloc, mai bine asa!

A plouat bine de tot aseara, initial era efectul de sera, nu se puteau deschide geamurile, dar catre dimineata a fost o binecuvantare! Ne regalam cu un ceai turcesc de fructe, in pahare de ceai turcesti, luate din Auchan in saptamana orientala ( ceaiu e de la Lidl tot din saptamana orientala)

Cu o carte buna


sau cu una de rugaciuni



sau chiar cu una de colorat si chiar de relaxare


Slava lui Dumnezeu ca s-a indurat de noi si ne-a dat o gura de aer!

 Eu il astept pe depanatorul de aer conditionat, sau cum s-o numi,care face fite de o saptamana; azi dimineata ma intreba la telefon daca "e vechi"

 Imi venea sa ii raspund: nu,domne'e nou si merge struna ,te chem ca mi-e dor de dumneata ! !!!!!!!!!!!!!

Of, oamenii astia! Nu stiu cum sa faca sa ceara mai multi bani,storc omul de parale, sper sa nu fie cazul aici ,ca oricum nu am prea multi!

 O zi racoroasa!

Ana

5 comentarii:

  1. La noi s-a racorit considerabil. E toamna in toata regula. Dimineti si seri reci si zile cu soare fierbinte.
    Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  2. aha, placut! Si la noi e un pic mai rezonabil acum,insa, se pare ca ne paste alta canicula... sa speram ca rataceste drumul si nu mai vine - canicula, deh :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sf. Efrem este si prietenul meu. Candela de pe blatul de bucatrie este in dreptul icoanei lui. Ma bucur nespus sa vad ca il cunosti si tu.

    Ce carte buna citesti?

    RăspundețiȘtergere
  4. bine ai revenit!
    Mestesugul bucuriei de Maica Siluana, dar nu prea am mai citit in ultimele zile,desi mi-am luat si vol 2 si abia astept sa il citesc. pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. MI-E TARE DRAG sF eFREM, SAPT ASTA AM AJUNS IN SFARSIT LA MAN rADU vODA LA mOASTE, CE BINE ZZ A fost!!!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...