Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 1 martie 2015

{ Bread for the Journey }

Postul limbii

 Cel mai greu mi se pare postul limbii. Limba este o gură de iad. Atâta mai vorbim, atâta mai clevetim, atâta mai povestim, atâta mai mărim minciunile de prin sat pe care le mai auzim, încât ne întrebăm dacă mai aude Dumnezeu sau nu rugăciunea noastră. Ce-ar fi dacă ne-am uita la noi şi în inima noastră, ne-am uita la copilaşii noştri cum îi creştem, ca să dăm socoteală pentru fiecare?

Extras din Mi-e dor de Cer, Viața părintelui Ioanichie Bălan, Editura Mănăstirea Sihăstria, 2010, p. 525

4 comentarii:

  1. O primavara frumoasa si multa veselie sa fie in jurul tau...

    "Șiruri negre de cocoare
    , Ploi călduțe și ușoare,
    Fir de ghiocel plăpând,
    Cântec îngânat în gând,
    Sărbătoare…
    Zumzet viu prin zarzări.
    Oare Cântă florile la soare?
    Că pe crengi de floare pline
    Nu știi: flori sunt, ori albine?
    Pentru cine?…
    Pentru tine, primăvară,
    Care-aduci belșug în țară,
    Care vii,
    Peste câmpii,
    Cu bănuți de păpădii
    Și cu cântec de copii!"

    RăspundețiȘtergere
  2. amin!
    o primavara minunata,draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  3. O primavara frumoasa sa ai draga mea...Flori,dragoste si bucurie sa iti aduca noul anotimp

    RăspundețiȘtergere
  4. amin! multumesc asemeneaa,dragamea! O primavara superba sa ai! LA multi ani!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...