Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

miercuri, 9 mai 2012

{ Gogosi rapide cu iaurt }

DSC04145

Am citit undeva reteta, dar bineinteles ca nu am notat-o asa ca am facut-o "dupa ureche".
Sunt delicioase, chiar si fara zahar si foarte multa faina alba, si mai ales au avantajul ca se pregatesc in doi timpi si trei miscari.
Stiu,nu sunt prea aratoase, dar sunt foarte gustoase.

DSC04146

Ingrediente:
300 gr faina ( neagra 200 si alba doar 100, dar de fapt, eu am pus pana am obtinut un aluat consistent,dar nu vartos);400 gr iaurt,un plic de zahar vanilat, si unul de praf de copt,un pic de sare,4 linguri de fructoza,2 oua.
Mai intai batem ouale cu zaharul vanilat si fructoza( eu am pus o esenta de vanilie,nu zahar vanilat). Apoi adaugam iaurtul dupa ce am omogenizat bine, amestecam din nou totul foarte bine.
Faina o amestecam cu praful de copt si picul de sare, se toarna totul in bolul cu iaurtul si celelalte inghrediente.
Se omogenizeaza totul din nou.
Se incinge foarte bine o tigaie cu suficient de mult ulei, si apoi,cu lingurita, luam din compozitie si prajim gogosile.
Trebuie coapte la foc mic si suficient timp,caci exista riscul de a ramane necoapte la mijloc.Scoatem gogosile pe servete de hartie sa se absoarba surplusul de ulei.
Daca vreti le puteti servi cu dulceata acrisoara sau sa le pudrati cu zahar vanilat.

DSC04144

Noi avem si inghetata :) dar am uitat de poza, va urma, sper :)

O zi frumoasa!
Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...