Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

joi, 3 mai 2012

{ Cu biscuiti }

DSC04087

DSC03855

Ambele dulcegarii sunt demult istorie, dar am gasit pozele si mi-am zis sa le postez.
Aveam prin bucatarie diversi biscuiti si dietetici si normali, si cum nu mai indemnau la consum si nici nu se punea problema sa ii arunc, am facut foarte repede doua deserturi simple cu ei: "salam" de biscuiti si bomboane.

DSC03852

1DSC04086

Salamul de biscuiti e simplu de tot si e netul plin de retete, eu am reteta bunicii, iar bomboanele le-am facut topind o jumatate de pachet de unt, in care am adaugat lapte si o esenta de rom,in care am inmuiat biscuitii si am facut bilute; pe unele le-am "tavalit" prin cacao iar pe altele prin cocos colorat, le-am lasat sa se raceasca bine si apoi le-am pus in frigider cateva ore.
Au fost delicioase si bomboanele si salamul.

DSC03853

DSC03854

DSC04076

Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...