Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 19 mai 2012

{ Cate o mica achizitie,cate o mare bucurie ! }

DSC04169

Am din ce in ce mai putin timp liber, mai ales pentru blog si net. De cateva zile tot incerc sa va scriu despre noua mea rasnita (cu lingurita ) super draguta pentru piper.

DSC04168


Abia azi am reusit si asta pentru ca sunt mai mult tinuta in pat din cauza unei rani in calcai... pe trecute e drept dar care mi-a dat ceva batai de cap si de picioare.

E mica rau,comparabila cu o bricheta,insa e draguta foc. Am comandat-o telefonic si in doua zile o aveam acasa!

DSC04170


Azi o pun la treaba cacii pregatesc friptura de porc si un risotto cu rasol de vita.
Toate cele bune!
Ana

13 comentarii:

  1. e o mica bijuterie! de unde le-ai luat?

    RăspundețiȘtergere
  2. asa e,draga mea! Pai am dat trimitere catre link,trebuie doar sa dai click pe "noua mea rasnita" si te trimite aici : http://www.pastaidevanilie.ro/piper-exotic-/122-rasnita-piper.html

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. da,da si mie imi place mult,Cristina, e o bijuterie :)) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Este foarte frumoasa risnita ta.Sa o folosesti sanatoasa si sa ai parte de ea.Ana draga iti doresc insanatosire grabnica si o vara frumoasa plina de bucurii si satisfactii.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. sa dea Domnul,Lili draga! Iti multumesc si te imbratisez cu drag dorindu-ti aceleasi ganduri bune! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ana ,

    Sunt superbe !
    Sa le stapanesti sanatoasa . :)

    RăspundețiȘtergere
  7. sa dea Domnul! multumesc frumos, Lia! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. foarte frumos! care mă duce cu gândul la vremurile demultapuse :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ana, am si eu dar e argintie !
    Am cumparat si eu una ca tare mi-a placut a ta !
    E tare mica si tare frumoasa.
    Mersi de idee !

    RăspundețiȘtergere
  10. sa o folosesti sanatoasa, Cristina! Ma bucur ca iti place !

    RăspundețiȘtergere
  11. Ils sont de toute beauté:) Bon mardi à toi!!xxx

    RăspundețiȘtergere
  12. merci beaucoup ma cherie Lexibule! Et soyez la bienvenue! bon mardi et bon mercredi a toi aussi! :XXX

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...