Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 7 aprilie 2012

{ Impresii de spectator... }

Dupa zile cu ture la scoala si smotru acasa, am incheiat Scoala Altfel cu un regal... un spectacol de teatru in compania a doua colege, vreo 60 de elevi si cateva mamici.

Piesa nu a fost rea deloc, mi-a placut mult si jocul actorilor, precum si miscarea scenica, subiectul era intrucatva previzibil, in ansamblu as fi putut spune ca m-am simtit minunat daca nu aveam in fata scaunului un parvenit al tranzitiei un pic cam intr-o ureche care comenta continuu si scotea tot felul de guiteli,asa incat au trecut aproape neobservate rectiile cumva firesti ale elevilor nostri care,ca si noi de altfel nu stiau ca piesa e un pic cam... deocheata ( adica avea scene mai ...libertine... asa) Noroc ca acum e vacanta si, poate peste doua saptamani nimeni nu isi va mai aminti ca elevii au vazut o piesa in care doua tipe se sarutau pe scena.)
Plasatoarea ne-a spus spasita ca "piesa nu prea e de varsta lor- a elevilor, n.m.) dar faptul era deja consumat si ,oricum, elevii din ziua de astazi sunt ceva de genul: "doamna,ce vreti sa stiti ca va povestesc eu! " :))

Ei, elevii zic, au avut un compotament mai mult decat civilizat, cu exceptia a doua eleve mai zgubilitice care trebuiau atentionate periodic, dar domnul acela din randul din fata a fost cumplit, la un moment dat am vrut sa guitam si noi in cor ca el,ca poate se prinde ca nu e la el in sufragerie .
La final se intoarce si ne spune,noua dascalilor: "astia - elevii adica, aplauda ca pleaca acasa, ha-ha-ha-haaaaaa"
Ceea ce nu era deloc adevarat, dar, in fine.
O alta reactie a fost a altui individ care vine si ne spune" altadata doamnelor profesoare, sa lasati porcii acasa!" Am ramas masca toate trei, si nu am putut sa ii replicam, din cauza socului, ca porcul nu era elev ci adult.
Copiii erau asa de dormici sa mearga la teatru, si la sfarsitul serii ne intrebau daca " mai venim, doamna? "

Sunt prea mari pentru Tandarica si un pic cam micuti pentru piese ca cea de aseara, dar s-au simtit foarte bine si au fost cuminti ( atat cat poate sa fie un copil cuminte si o baba frumoasa! :)))

Sunt obosita rau dupa o zi plina de activitati ( am facut pana si cozonac, dar postez maine... ) iar acum ma uit la Te cunosc de undeva. Imi place aceasta emisiune tv.
Noapte buna!
Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...