Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

luni, 26 martie 2012

{ O leapsa " financiara" :D }

sursa foto: Google
Am primit de la Loredana o leapsa cu substrat financiar (multumesc, scumpa!)
Saptamana trecuta cel mai mult am cheltuit pefactura la curent electric.
Daca as castiga maine 10.000 de euro as pleca cu mama si cu C. in Pelerinaj in Israel ,iar restul de bani i-as adauga sumei necesare pentru o investitie imobiliara utila si dorita de noi de foarta multa vreme.
Reteta mea preferata din cele extrem de ieftine nu e o reteta -ci simplu o salata,cea de rosii cu branza.
Distractia mea preferata care nu implica cheltuieli e sa ies sa ma plimb, aiurea prin oras, schimb doua tramvaie si apoi o iau la picior si am alt peisaj in fata ochilor sau pur si simplu ma asez in parc pe o banca si citesc.
Voi considera saptamana aceasta un succes pentru blogul meu daca voi reusi sa scriu macar de doua ori, fara sa fiu pe fuga sau sa imi cada ochii pe tastatura de somn.
Daca ar fi sa fac o cheltuiala mare si nu neaparat necesara, as pune faianta in bucatarie si as schimba gresia de pe hol si din bucatarie.
Cand eram copil visam sa fiu invatatoare-doar ca, neavand liceu pedagogic la mine in oras, mama nu a fost de acord sa ma lase sa plec de acasa de la 14 ani, asa ca... Acum lucrez ca profesoara, si nu imi pare greu si nici nu voi abandona in ciuda tuturor neajunsurilor( nu neaparat numai financiare), caci e tot ceea ce stiu si imi place sa fac.
Dintre mere si pere aleg...ciresele. Merele nu imi plac,dar mai mananc din cand in cand cate unul fortata de mama, iar pere nu mananc aproape niciodata...
Intre ghiocei si zambile, aleg zambilele,categoric!
Banii reprezinta pentru mine un mijloc care ma ajuta sa nu mor proasta,datoare,nemancata sau desculta.
De la mine,leapsa merge mai departe la Dositeea, Niko , Alexandrina, Nicoleta si Cristina Mandala
O zi frumoasa sa aveti!
Ana

2 comentarii:

  1. Ana, multumesc pentru ca te-ai gandit la mine. Voi raspunde cat de repede pot(in weekend cred). Uneori simt ca timpul se dilata, nu mai stiu cand e luni, si hop...deja e vineri! Te pup! :x

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...