Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

joi, 23 februarie 2012

{ Un soi de cheesecake }

DSC03298

Aveam in casa biscuiti populari si biscuiti fara zahar si sare,cumparati din Auchan. Si am primit de la cineva care a fost in Elvetia de curand ( fericitul!!! ) o ciocolata amaruie (pe langa Toblerone si o cutie cu ciocolatele delicioase Ancienne :D )
Cum cioco' amaruie mie nu imi place de mancat asa ...la tv, trebuia sa fac ceva cu ea :D
Si am pus de un cheesecake,caci lenea ca sa coc imi era foarte mare.

DSC03295


Ca ingrediente am avut deci: biscuiti de doua feluri, unt, apa de portocali, ciocolata amaruie, branzica Covalact cu stafide si vanilie, si pentru decor frisca, fructe de padure si kiwi.

DSC03256


Am zdrobit bine biscuitii, am turnat peste ei apa de portocali si untul topit,am facut o pasta pe care am pus-o in tava de tarta cu fund detasabil de la Ikea
PE care am dat-o la frigider pana am facut crema.

DSC03304


Am topit apoi ciocolata cu cateva linguri de lapte si,dupa ce s-a racorit am amestecat-o cu banza covalact cu stafide si vanilie, si cu un borcanel mic de smantana.
Am turnat-o peste blatul de biscuiti,am lasat-o sa se raceasca bine si apoi am pus-o in frigider pana a doua zi ( asta se intampla sambata trecuta catre duminica.
Duminica am pus doar frisca si fructele si am avut desert delicios.

DSC03294


Ana

2 comentarii:

  1. Arata bine la tine. Mi-ai dat o idee buna pentru weekend.

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc,scumpa! La tine va arata si mai bine,caci eu sunt o repezita fara rabdare si total-antitalent la prajituri si ornat! Pupici si sa vina cu bine week- endul! Si eu il astept :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...