Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 18 februarie 2012

{ Tocana de iarna cu bere neagra }

DSC03225

M-am inspirat de la Catalina,insa am scos ingrediente, am pus altele,am schimbat carnea etc, incat a iesit ceva -gen stilul meu :)

Eu am pus asa: 2 bucati de muschi file de porc, taiat cubulete,o cutie cu bere neagra nemteasca, 4 catei de usturoi, o ceapa, cateva ciuperci proaspete, 3 bucati de pastarnac, doi morcovi si trei cartofi mici, o lingura de mustar cu boabe, un cub de unt si 2 linguri de ulei de floarea soarelui, sare,piper proaspat macinat,cimbru uscat si patrunjel proaspat.

Si am facut asa: am pus in noua mea cratita de fonta de la Ikea ( pe care am primit-o cadou de ziua mea :D ) un cub de unt si 2 linguri de ulei, si am pus la calit ceapa ( rosie); cand a devenit stravezie am pus si carnea,pe care am lasat-o pana s-a albit, am sarat si piperat si apoi am turnat berea, am lasat sa dea intr-un clocot,apoi am pus capacul,lasand fanta ca sa se evapore aburii berei, si am lasat la foc foarte mic o ora.
Intre timp am curatat si spalat legumele.
Dupa o ora,am adaugat si ciupercile,celelalte legume, lingura cu mustar, si am mai lasat 45 de minute cu focul mic sa se gateasca tocana.
Am adaugat apoi cimbrul uscat, iar la final patrunjelul tocat.
Pentru ca nu stiam daca ne va placea am facut doar trei portii. A fost delicioasa!
9 Maine lasam sec de carne.)

tocana

Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...