Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 25 februarie 2012

{ Pretioasele mele condimente! }

DSC03161

Buna sambata dimineata! :)
Stiu ca la 10 nu se mai spune ca e chiar dimineata,insa eu sunt treaza de pe la 8 fara putin,doar ca pana ma invart se face intotdeauna  tarziu .
Am multa treaba azi, dar  imi fac o tara de vreme sa va arat condimentele mele pretioase.

DSC03035

DSC03034

Pentru ca anul trecut treaba cu gradinaritul a stat rau de tot, anul acesta,absolut din intamplare, am luat condimente"semipreparate"
Adica, pachetul continea si paharul,si pamantul necesar cultivarii si semintele.
Am fost putin sceptica,pentru ca era prima data cand cumparam asa ceva,insa mi-am zis ca mai rau decat cum mi-au iesit mie anul trecut nu poate sa fie.

DSC03160

DSC03157

Si a decurs totul asa de bine,incat eram hotarata sa cumpar si celalalt pachet,caci erau doua soiuri, doar ca din cauza zapezilor nu am mai putut ajunge in Baneasa, iar acum au disparut de pe stoc :D Normal,unii probabil ca stiau ce cumpara :D).
Azi sunt destul de marisoare, si le iubesc tare :X    Na' ca fac si versuri.

4

5

DSC03330

DSC03329

DSC03255

Din pacate,pachetul acesta contine si coriandru,care mie nu imi place absolut deloc,dar asta e...
Gata, caci am treburi de nu imi vad capul, va las si va doresc o sambata linistita si rodnica!
Ana

2 comentarii:

  1. Spor la treburi Ana!
    Banuiesc ca pana acum le-ai rezolvat deja dar acum am ajuns sa-ti deschid blogul. Frumoase foc plantutele tale. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc mult,draga! :) Daaa,acum sunt in faza de odihna ;) La fel si tie,pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...