Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

miercuri, 22 februarie 2012

{ Paine umpluta }

DSC03314

Pentru saptamana branzei si nu numai.
Cei care nu pot sa tina postul pot sa ii adauge mezeluri,eu am pus cateva felii de salam ratacit prin frigider.

DSC03321

Reteta ii apartine lui Adi Hadean,eu de la el m-am inspirat.
Am ajuns zilele trecute in sfarsit in Lidl-ul care s-a deschis relativ aproape de cartierul meu. Si pentru ca citisem despre aceasta paine numita "painea padurarului" am zis ca voi cumpara si eu. Cam scumpa pentru bugetul unui dascal,dar,in fine, nu iau mereu (3.99 lei/ bucata).
Ai nevoie, pe langa aceasta paine de: cateva ciuperci champignon, mozzarella,eu insa am pus telemea data pe razatoare,un ardei( eu am pus jumatate de ardei verde si jumatate de kapia rosu pt. aspect), un ou, sare,piper si patrunjel proaspat.

DSC03310

Se taie un capac in paine zice dl Hadean, eu am taiat aproape in doua painea, se scoate cu o lingurita miezul painii, care se amesteca cu branza, ciupercile tocate, oul si ardeii tocati marunt si ei,se sareaza si se pipereaza, se umple painea cu acest amestec,se adauga patrunjelul tocat, se aseaza painile intr-o tava pe foaie de copt si se da la cuptor 15-20 de minute, in functie de cuptorul fiecaruia.

DSC03318

Pe cea pentru cei care nu tin post se adauga felii de salam.

DSC03317

Se serveste calda si puteti scapa lejer de un pranz de iarna.

DSC03316

DSC03319

Ana

4 comentarii:

  1. Mmmmm...ce bine arata si ce bine tra sa miroase!...si are si telemea!!!
    ...pot sa rup un colt mic,mic?!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. da,da cu mare drag! Multumesc si pupici! Mi-era dor de dvs! am incercat sa va vizitez mai des dar se incarca teribil de greu blogul. Imbratisare :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Dorina,bine ai venit! Si e si asa de gustoasa painica aceasta umpluta asa :) O zi frumoasa si multumesc de vizita si conentariu!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...