Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 19 februarie 2012

{ monday morning randoms }

La sfarsit de ianuarie,chiar inainte sa inceapa vremea rea, am fost in Ikea, caci se apropia ziua mea si a mamei. As merge si acum,insa e inca periculos, te poti trezi ca stai ore intregi pe pod la Baneasa,si inca gheata face furori :D
Oricum,eu abia astept sa pot merge din nou,caci iar am o "lista de asteptare/asteptari " :))

Iata cam ce am cumparat atunci:

DSC03010
( inclusiv cosul in care sunt puse)

DSC03002

DSC03005

DSC03007

Si pentru ca e luni,va doresc o saptamana cu mult soare si multa liniste, si va daruiesc virtual prima zambila primita pe anul acesta :D

DSC03238

Ana

2 comentarii:

  1. foarte frumos, abia astept sa mai ajung si eu la Ikea, la noi e mai greu, ca venim tocmai de la Piatra Neamt!
    o saptamana frumoasa si calda sa ai, alaturi de ai tai !

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc frumos, Giani! da, nu inteleg de ce nu se extinde si in tara Ikea, abia acum sunt in chestionare caci vor sa mai faca unul in bucuresti. Pupici si te mai astept pe la mine :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...