Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 15 octombrie 2011

{ La Targul cu dichis }

DSC02047

Am avut o sambata plina-ochi, care a debutat cu trezirea pe la 6 si un sfert caci ma saturasem de somn, culmea, eu care si la 9 inca mai casc- in zile obisnuite :))
Aveam si treaba la scoala,ce-i drept,caci,nu stiu daca stiti, dar azi a fost evaluarea la mate' :D

Dupa care am plecat cu maaaaaare entuziasm la Targul asta al boierului cu dichis, acu' nu se stie cine e cu dichisu'- boieru' sau targu'.
Dom'le, da' dichis din belsug, asta e clar. Ia priviti :

DSC02012

DSC02010

DSC02013

DSC02011

DSC02015

DSC02032

Dichisuri de toate felurile si pentru toate gusturile :)

DSC02019


DSC02030

DSC02028

DSC02026

DSC02027

Pentru suflet ( nu numai pentru trup ) :

DSC02036

Dupa targul cu dichis am ajuns la Ikea! Sincer. nu credeam sa putem merge astazi si acolo,eram convinsa ca acest lucru se va intampla, cel mai devreme maine dupa Biserica.
Eh,dar pentru ca s-a putut,doar nu era sa  nu las si pe acolo ceva banuti, asa ca mi-am cumparat iar ceea ce am vrut eu :)

DSC02059


Nu multe,dar toate erau pe lista de dorinte : servetele pentru Craciun, un bol mare din inox, o tava pt tarta cu fund detasabil, servete de bucatarie (rosii), suporturi pt oale fierbinti, ustensile de bucatarie, etc :D

DSC02053

DSC02052

La targ mersesem mai mult pentru placerea ochiului si pentru ca sa cumparam must, numai ca nu am luat si sticla cu noi si asa ca am baut doar cate un pahar si gata!
Oricum era cam scump, aproape 15 lei litrul :D

 Ne cam luase foamea, la un moment dat :)

DSC02017

DSC02025

DSC02023

Erau pana si dichisuri pentru bebelusi :))

DSC02024

Si,pe langa placerea mustului baut printre standuri si cea a privitului in toate directiile, am luat cu noi niste dulciuri de care nu mai vazusem pana atunci, raw , fara zahar, fara faina, fara gluten,doar cu fructe uscate si seminte, niste delicioase, scumpe rau de tot ( dar care si-au meritatat toti banii ). Si un kg de spanac bio pe care abia astept sa il pregatesc :)

Le viindea o doamna din Ungaria,careia i-am cerut o carte de vizita si mi-a dat; are si un site,dar scrie prea mic sa vad eu scrisul la ora aceasta, maine sper sa il postez, totusi.
Iata minunile dulci:

DSC02040

DSC02037

Ziua s-a incheiat cu un ceai [ eram groaznic de infrigurata cand am ajuns acasa] in noua mea cana-ceasca-de-la-Ikea, caci din acestea inca nu aveam :D [ aceasta poza cu ceasca e facuta la lumina de veioza,dar canuta e taaaare daguta, credeti-ma ]

DSC02048

Voi ati avut o zi placuta?

Ganduri bune!

Ana

4 comentarii:

  1. Eu am avut o zi luuuunga, plina ochi de evenimente, dar petrecuta numai printre oameni foarte dragi. Ama avut o zi in care am fost laudata si apreciata (o sa vezi pe site intr-o zi, doua).

    Cristina

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur pentru tine, draga mea :) Abia astept sa citesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe imaginile și cu bun gust achizițiile:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...