Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

vineri, 28 octombrie 2011

{ De-ale toamnei } 3

Astazi -o salata de legume murate, care are deja vreo doua saptamani dar cum stau foarte prost cu timpul liber, nu am avut vreme necesara sa o postez.
De fapt cu aceasta compozitie am umplut un borcan de 5 kg de ardei gras,dar mi-a ramas compozitie si nu m-am indurat sa o arunc, drept pentru care am mai pus cateva borcane de 800 g pe care le-am tinut o jumatate de ora la bain marie.
Este o reteta de familie, pe care o pregatim aproape an de an ( in functie de buget,caci uneori ne prinde toamna fara prea multi bani, si atunci aceasta cade de pe lista, insa, cu ajutorul Domnului,anul acesta am avut bani pentru mai multe feluri de muraturi).

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Legumele din compozitie sunt: vinete ( care trebuie fierte si tocate marunt), varza tocata, morcovi,ardei si telina.

La un litru de otet se pun 2 l de apa, si, de asemenea, o lingura de sare la fiecare litru de lichid, iar in final o lingura de zahar.

salata de legume murate

Si sunt deliciosi, si buni si ca garnitura la friptura,insa mai ales la mancarurile de post.

salata de legume murate

Astept impresiile celor care ii vor pregati!

salata de legume murate


Am avut o saptamana minunata! Poate voi avea timp sa va povestesc!

Sa va mearga bine!
Ana
ornament iarna

4 comentarii:

  1. Acuma sa vina mamaliga si porcul.. ca dansuri si muraturi avem !! tare harnica esti! pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. tu esti si mai harnica, si mai priceputa,scumpo! Pupici si asteptam reteta aia de inghe' de pe facebook :P

    RăspundețiȘtergere
  3. ce bune ar fi langa friptura de maine!

    RăspundețiȘtergere
  4. da, e f buna cu friptura,garnitura aceasta de muraturi :)
    Duminica binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...