Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

marți, 4 octombrie 2011

{ De-ale toamnei } 1

Odata cu temperaturile rezonabile, (care se cam lasa asteptate pe la noi,de data aceasta) toamna vine la pachet cu marea borcaniada ( la noi este una bucata mijlocie borcaniada, nu de alta dar am saturat o vecina si un vecin cu 18 borcane de zacusca ramasa de anul trecut,dar cum apucasem sa cumpar ingrediente pentru cea de anul acesta a trebuit sa o pregatim, si in nici un caz nu aveam loc sa punem impreuna cele 18 borcane ramase de anul trecut cu cele 19 cate au iesit anul acesta)
                                                         ~~~~~~~~~~~~~~~~
Inainte de a te apuca de conservele toamnei,fa-ti un plan cu ceea ce vrei sa pregatesti.
Apoi cumpara ingredientele.
Toate:

DSC01846

DSC01847

Apoi, evident le speli, le cureti si incepi prepararea lor.

DSC01852

DSC01853

Desi zacusca a fost ultima in lista de pregateli, o voi posta prima, iar daca e cineva interesat si de reteta o voi publica diseara, nu de alta dar acum sunt intr-o viteza de nedescris: aspir, in pauzele dintre camere mai corectez la testele predictive, am pe foc un pilaf simplu cu carne de vita si masina cu prima transa de rufe bazaie in bucatarie ( si ma tot uit cu teama sa nu se opreasca apele cum mi s-a intamplat de sambata incoace ( fara nici un anunt ca se va intampla acest lucru, ca deh,doar e Romania, nu altceva si fiecare face ce vrea ca si-a "cumparat blocu' " (bleah ).
O minunatie de zacusca, asa de buna caci nu stiu daca mai ajunge pana in Post :) ( Sa speram ca totusi da,caci mama a decretat ca ea a doua tura nu mai face sa patim ca acum sa uitam de ea in spatele camarei... si are dreptate :)

DSC01900


DSC01927

DSC01924

DSC01923
Jurnalul Anei Photo

Dupa care plec la scoala, unde am patru ore.
Apoi nani ( mi-am pregatit si o mare cana cu cafea,caci altfel nu stiu daca le pot face pe toate)

Voi ce mai faceti? Sper ca de la foarte bine in sus! :)
O zi binecuvantata sa avem si cu liniste sufleteasca!

Ana

6 comentarii:

  1. Buna zacusca, mneam, mneam, dar nu o sterilizezi?

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari!! mi-a murit elanul de cand am vazut toata masa aia plina cu legume ;) Asa face si mama...muuuuult sa fie ;) O sterilizeaza totusi ca nu se bazeaza pe puterea noastra de a manca totul imediat ;) pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Ba da,Magda, o sterilizez. sigur,dar pozele sunt facute imediat dupa fierbere, intai coc totul, apoi le fierb in ceaun, si apoi le pun in borcane, le pun ulei incins si conservant si apoi le las sa se raceasca si gata !

    RăspundețiȘtergere
  4. Multam ,Anto, si eu o sterilizez :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce harnicuta ai fost! Imi plac imaginile pentru ca surprind bine atmosfera. :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...