Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 16 octombrie 2011

{ Astazi, o resfintire }

De Biserica! De care am aflat tarziu spre amiaza, si era cat pe-aci sa nu ajung,caci ma luasera lenea si ispitele.
Dar,slava Domnului mi-am revenit repede si am plecat impreuna cu o prietena la biserica .
Este vorba de biserica Cuvioasa Paraschiva Bariera Rahova - sper ca am scris exact numele bisericii, a carei pictura a fost resfintita astazi.( se afla la capatul tramvaiului 32 pe strada Turnu Magurele )..

Am facut si cateva fotografii,insa calitatea lor nu e deloc grozava, din ce in ce mai des am probleme cu aparatul foto care da semne de sfarsit iminent :(

Iata fotografiile:

DSC02075


DSC02077


DSC02073


DSC02068


DSC02069


DSC02070


DSC02074


O saptamana usoara si placuta!
Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...