Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

marți, 27 septembrie 2011

{ Pentru ca ( inca) mai e vara... }

DSC01844
Nu stiu cum e treaba la voi,dar mie cateodata chiar imi place ca am ore dupa-amiaza, dupa 17... sa zicem.
Caci dimineata ma trezesc ca o albinuta si mai trebaluiesc prin casa.
In schimb,cand am ore dimineata, chiar daca am doar trei,ma intorc atat de obosita acasa, incat dupa ce iau masa de pranz trebuie neaparat sa imi fac si siesta.Si nici asa nu e sigur ca mai fac si treburi-ceva...
Greu e si invers: sa pleci la serviciu dupa ce ai mancat de pranz. :D

Dar cum despre un program foarte regulat nu poate fi vorba caci am 3 zile ore dimineata  si doua zile dupa amiaza  programul meu de masa e vraiste cu totul!
De exemplu, astazi sunt si de serviciu pe scoala ( 6 ore)+ 4 ore de curs,deci program hard, si nu cred ca voi avea timp de pregatit / luat pranzul.
Asa incat imi pregatesc dimineata o masa delicioasa si pe gustul meu, caci  micul dejun este singura masa "fixa" pe care mi-o permit!

1iaurt

Una dintre el: iaurt cu fructe: probiotic de la Oly, intrucat numai acesta imi mai place in care pun simplu cateva boabe de struguri si doua smochine proaspete taiate sferturi.( in alte dimineti fructele difera, pentru diversificare :)) )
Delicios, cum va spusei!

DSC01839


DSC01841


Acum sunt la cafea si astept sa mi se inmoaie in ligheanul cu apa geaca de iarna pe care in sfarsit ma invrednicesc sa o spal ( manual,caci nu indraznesc sa o pun in masina de spalat) + inca- o- patura- subtire pe care le fel o am in alt lighean din motive de mi-e frica-sa-o-spal in- masina.
Dupa care plec la scoala si ma intorc searaaaaa, tarziu!!!

DSC01845

Voi ce mai faceti? Bine ca am scapat de sfarsitul- lumii- programt- ieri- de-un-american-,pe care l-am ratat :)))))))))))) stiti despre ce vorbesc, 'ai?
Cica Obama azi sta in buncar, de frica lu' sfrsitu' lumii oare?
Si noi tot in buncar stam, la etajul trei din scoala :))))))))))

DSC01840

O zi fara cutremure de nici un fel sa avem!
Ana

4ornament

5 comentarii:

  1. sfarsitul lumii nu vine cand este anuntat, vine daca si cand vrea bunul Dumnezeu !
    delicios micul tau dejun !

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, draga :)
    Pai,da cu siguranta cum zici tu este si va fi,insa noi ne-am amuzat ieri in scoala,spunandu-ne una alteia: "Deh,draga,de la tine am pretentii,cu sfarsitul lumii, doar nu vine anuntat!"
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti tare simpatica !! In alta ordine de idei, iaurturile de la Oly sunt chiar bune, le recomand. Mai ales cel cu 10% grasime, daca vreti sa preparati un tzatziki, ca la carte. Ar fi trebuit sa te uiti pe eticheta interioara, de la geaca, sa vezi ce indicatii de curatare sunt, poate se preta a fi spalata si la masina.

    Te pup,
    Cristina

    RăspundețiȘtergere
  4. aha, la treaba cu eticheta nu m-am gandit :) multam fain,pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...