Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

miercuri, 28 septembrie 2011

{ Fructe, dimineata? }

DSC01807


Citeam pe undeva ca trebuie musai ca dimineata si pe stomacul gol sa mancam fructe.Caci,se pare, numai asa se digera foarte bine,altfel treaba sta cam nasol,nu intru in detalii.
Intrebare: voi asa faceti?
Eu una as manca niste cirese, hmmm, si cum cirese nu am de unde, la data aceasta,m-am delectat si eu cu ce am gasit in Kaufland:

DSC01818


DSC01815


DSC01813


Seara placuta!

Ana

8 comentarii:

  1. Ana, eu am testat pe propria mea piele ...si functioneaza.
    Dimineata arunc in blender o banana, un mar sau alte fructe care imi plac ...vrum vrum si gata micul dejun. Adaug la final polen, spirulina sau catina.
    Pe la 11 mi se cam face foame :)

    RăspundețiȘtergere
  2. mie imi plac fructele de toamna, bine mie imi plac toate fructele, dar cred ca pere, prune, struguri,gutui as manca fara sa ma satur de ele.
    arata bine smochinele tale.

    RăspundețiȘtergere
  3. multam fain,draga mea Loredana!

    Fetelor si eu am incercat doar ca eu am un soi de gastrita si nu ma impac prea bine cu cruditatile pe stomacul gol si asa cum zice si Sabina, mi se cam face si foame dupa fructe dimineata, dar o sa ma mai stradui,tre' sa ma obisnuiesc pana la urma :) Va imbratisez pe amandoua !

    RăspundețiȘtergere
  4. Ana sa stii ca le zici bine!! asa trebe clar!! dar nu pot dle! deloc.. eu daca nu mananc ceva serios ma scurg pe picioare.. Asa ca iau fructele astea cu mine pana maine la un 10.. ca eu la 7 iau micul dejun.. asa ca se preteaza la ora aia nu? Pupici multi

    RăspundețiȘtergere
  5. pentru mine fructele au ajuns sa fie micul dejun ideal! imi dau energie pentru o buna parte din zi, imi regleaza digestia si mai sunt si delicioase :). ce sa cerem mai mult :))?!

    RăspundețiȘtergere
  6. cum zici tu,draga Anto! Mult succes cu cutitele,sa le castigi neaparat! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Zazuza,draga,asa vreau sa ziuc si eu ,la fel ca tine! We placut si multam ca ai trecut pe la mine ;)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...