Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 17 septembrie 2011

{ Ca la pomu' laudat...}

DSC01741

Asa am mers eu astazi la Ziua Recoltei, in parcul Tineretului.
Caci ,deh , la tv a spus distinsul domn Piedone ca au niste preturi de producator, si cum saptamana viitoare ar cam trebuie sa pregatim zacusca fusei si eu sa vad preturile ( scuzati-mi oltenismele,asa vorbesc eu cand sunt obosita :D )

DSC01724


Legume frumoase, recunoasterea facuta,dar de cumparat tot de la piata mea voi cumpara, nu de alta dar sunt aceleasi preturi :D ce sens are sa le car pe masina ?

DSC01722

DSC01798

DSC01797

DSC01796

Totusi nu am plecat cu mana goala din targ caci am cumparat un must....hmmmmm. un deliciu, am gustat un pic din el si acum a mers la rece caci va fi tare bun pe seara dupa ce imi termin treburile!

O dupa amiaza placuta sa aveti ( din pacate la noi e cald ca in iulie, sau chiar mai rau; ca sa nu va spun cum ne fierbem in clase si noi si copiii... ) Vorba cuiva drag al meu: "lasa, draga caci in felul acesta nu platim gigacaloria, caci ne da Domnul caldura, nu Radetu' :))

Ana

8 comentarii:

  1. vin si eu la must, ca-s pofticioasa!
    nu-l bea pe tot...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos, Delicioasa! La multi ani sarbatoritului tau! Cu multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Crezi ca, daca dom' Piedone ar fi spus ca preturile sunt ca si acelea din piete, te-ai mai fi dus ? Nu trebuia sa te atraga, pe tine...si pe altii, cumva ? Ce... mai e Ziua Recoltei, cum era candva demult...in vremuri pe care unii nu le-au cunoscut ?

    Cristina

    RăspundețiȘtergere
  4. scumpe sau nu, legumele ne atrag în acest sezon. voi urmări cu interes ce pregătești pt iarnă

    RăspundețiȘtergere
  5. nu mai este ce a fost odata,asa e... insa sambata cam imi fac drum in parc sa ma recreez, poate ca m-as fi dus totusi din curiozitate, si oricum voiam neaparat must :)) Pupici Cristina draga! Am raspuns in sfarsit la mail,iertare, am explicat acolo cum sta treaba :)

    RăspundețiȘtergere
  6. de propus mi-am propus sa fac castraveti bulgaresti si gogosari in otet,,,,, evident si zacusca si vinete congelate, si mai tz varza murata si sfecla in otet, sa vedem ce- oi reusi sa fac pana la urma.
    Pupici Magda si multumesc pt interes :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...