Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

luni, 22 august 2011

{ Tot pentru provocare... }

briose cu prune si  unt de arahide

briose cu prune si  unt de arahide

Inca o reteta, ( sper) ultima, cu care vreau sa particip la Provocarea lunii August

briose cu prune si  unt de arahide

Briose cu prune si unt de arahide.

briose cu prune si  unt de arahide

Pregatite special pentru aceasta provocare, insa dupa capul meu,cam ca de obicei, deci de data aceasta fara o reteta anume, ci doar cu ce aveam prin casa, dar neaparat cu prune :)

briose cu prune si  unt de arahide

Ingrediente: ( dupa ureche,dar din care mi-au iesit o tava cu 12 , inca una cu 6 + 2 dreptunghiulare.) 250 g faina, 2 lingurite praf de copt, un varf de cutit de bicarbonat, 50 g maizena ( amidon), 150 g indulcitor, 2 oua, 30 ml ulei, 250 ml lapte, 8 prune si 2 linguri de unt de arahide.

briose cu prune si  unt de arahide

MDP.
Mai intai se amesteca intr-un bol mare ingredientele uscate.
Apoi ingredientele umede in alt bol, dupa care se omogenizeaza ingredientele umede cu cele uscate si la final se adauga prunele spalate foarte bine si tocate marunt.

briose cu prune si  unt de arahide

Cu o lingura se pune compozitia in tavile de briose tapetate cu hartie de copt sau cu hartii speciale.
Se coc la foc mediu.

briose cu prune si  unt de arahide

Pofta buna!

briose cu prune si  unt de arahide


Ana

PS. Arata asa bronzate de la faina neagra ( eu am pus 150 neagra si 100 alba)

17 comentarii:

  1. Arata minunat !! Cred ca sunt si delicioase !!

    Cristina

    RăspundețiȘtergere
  2. Mmm...arata GROZAV!!! Sper sa fie reteta castigatoare!
    Pupici!:x

    RăspundețiȘtergere
  3. Faine briosele cu prune, Ana :) Ce pacat ca aceste fructe imi aduc aminte ca toamna este atat de aproape... O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce bunaciuni ai aici Ana!! sincer am asa un nod in gat cand citesc provocare, ca n-am avut timp inca de ea.. din pacate! sa vad ce fac si eu pe ultima suta de metrii ! tare bine mai arata dulcegaria ta!! pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi plac briosele tale simple si gustoase,as zice rustice (pe mine rusticul ma atrage foarte mult...)
    Te pup si-ti doresc o zi minunata!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi plac briosele tale simple si gustoase,as zice rustice (pe mine rusticul ma atrage foarte mult...)
    Te pup si-ti doresc o zi minunata!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc, Cristina! Ai luat setul de boluri?

    RăspundețiȘtergere
  8. Draga Andreea :) multumesc frumos, esti o scumpa tu,dar nu e concurs :) pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc frumos, Delicioasa! da, din pacate asa este. Si mai rau e ca ,desi e aproape toamna de canicula tot nu scapam ....

    RăspundețiȘtergere
  10. Anto draga, o sa faci tu cat de curand niste pregatiri delicioaseeeee,nu am nici o indoiala, asteptam reteta de biscotti :)) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  11. Petro,multumesc frumos! Eu inca ma gandesc la tiramisu tau :)) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  12. Cred ca faci fata cu brio provocarii! Ai gatit tot felul de bunatati! Imi lasa gura apa.

    RăspundețiȘtergere
  13. Scuze, chiar speram sa fie un concurs pentru ca arata prea bine briosele tale.
    Pupici! :x

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...