Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

joi, 18 august 2011

{ O inghetata de zile mari ! }

DSC01391

DSC01396


Pe care am facut-o dupa ureche, fara nici o reteta,doar cu ce aveam prin casa. Stiam doar ca vreau ceva dulce.
Si dulce a iesit. Da' dulce de tot :D.
A fost desertul nostru in ziua de Sf Marie.

inghe2


Ingredientele au fost urmatoarele: o cutie cu lapte condensat, o cutie mica de Hulala- pe care am batut-o pana a iesit frisca din ea :D, o cutie de iaurt Oly probiotic 2% grasime,caci din asta aveam in casa, 200 ml de lapte si 2 linguri de cacao.

inghe


Am amestecat totul cu telul pana am omogenizat compozitia,si apoi am pus-o in masina de inghetata pentru 30 de minute.

DSC01398


Si apoi a mai stat intr-o cutie din plastic la congelator cam 30-40 de minute.
Stiu ca am mai spus si de alte inghetate ca sunt cele mai bune,dar ca astaaaaaaaa... parol,asta e cea mai buna,desi nu cea mai dietetica :))

DSC01395


Daca o veti incerca, va rog sa imi spuneti daca v-a placut! ;)
Cu bine!
Ana

PS Nu stiu ce a a vut blogger azi ca nu m-a lasat sa postez nimic,pana acum. Drept pentru care iar m-am jucat cu sablonul,caci asta ma lasa sa fac :))

8 comentarii:

  1. Delicioasa !! Noi suntem mari mancatori de inghetata...nu avem restrictii de anotimp...nici copilul !! Ce masina de inghetata ai? Eu mi-am cumparat, de curand, una marca Kenwood...nu sunt asa de multumita de ea....

    Pupici si noapte buna !!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte buna inghetata! Am facut si eu ceva asemanator si mi-a placut.
    P.S. Blogger-ul a fost putin bolnav ieri :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am facut inghetate vara asta dar de fructe din pacate nu am masina dar sigur imi cumpar una in curand ! Ce marca ami recomanzi ?
    Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  4. Cristina draga,eu am una,cea mai ieftina,luata din Kaufland la oferta cam 60 de ron, ii zice Superior, dar,slava Domnului merge struna. Am avut mai demult una mai pretentioasa luata de pe net,dar mi- au adus- o direct defecta, pana mi-am recuperat banii pe ea, si nu integral,am imbatranit de nervi!
    O zi frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ana cum te joci cu sablonul, adica poti modifica pozitia postarilor ? Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  6. Aha,deci a fost bolnav, multumesc Alexandrina! Cat despre inghe, decistii despre ce vb eu aici :) Pupici si We placut!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nuu,pozitia postarilor nu, decat daca le stergi si le refaci in ordinea in care vrei tu, adica ma joc in sensul ca pun alte culori,sau alt sablon, ajustez latimea, minuni din astea :) Pupici si We placut!

    RăspundețiȘtergere
  8. Masina pe care orecomand e asta pe care o am eu,daca gasesti, eu am luat-o dn Kaufland cam prin iunie cred, sau poate sf lui mai, ii zice Superior,si e si ieftina :) dar iti faci treaba cu ea. Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...