Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

vineri, 26 august 2011

{ Friday Flowers }

ASPTL


In fiecare zi de vineri, bloggerii posteaza pe blogul lor o fotografie proprie cu buchete sau doar o singura floare. Cu siguranta "este voie" sa scrii si ceva pe langa aceasta fotografie, insa nu obligatoriu.

DSC01309


E minunat sa ai pe cineva de care sa iti fie dor! Un dor roz si puternic!
Stiu,e ideal sa nu trebuiasca sa ii duci dorul,sa fie langa tine mereu,dar, atunci cand el e in ... Afganistan,sa zicem... nu prea ai ce face decat sa ta gandesti cu tot dorul si dragostea la el.

                           ~~~~~~~~
Am cateodata asa niste asteptari... si vise, de exemplu azi mi-as dori sa fiu cu persoana iubita, sa avem casuta noastra undeva unde pe o raza de 7 km sa fim doar noi, probabil ca ( si poate ca nici acolo) numai in Australia ar fi posibil asa ceva!
Deh... vise- vise!

                       ~~~~~~~~~~~

Se pare ca vom avea un sfarsit de saptamana canicular. Eu m-am saturat de canicula ca de mere acre, oricum mie nu imi plac merele nici rosii si dulci,dar acre... bleah.
Si acesta e oricum ultimul we inainte de inceperea serviciului, si,credeti-ma, habar nu am cum au trecut  aproape 2 luni de concediu... nu ma simt odihnita si nici gata sa o iau de la inceput... de unde forte proaspete?

Gata cu plangerile... asta e ,capu' sus si rabdare!
Ce sa va spun decat un sfarsit de saptamana agreabil!
~~~~~~~~~~~~~~

Daca doriti sa participati (oricine are un blog poate participa), copiati in postarea "Friday Flowers" de pe blogul vostru codul HTML



al banner-ului apoi lasati numele vostru si un link catre postarea voastra la comentarii.

Happy Friday everyone:)

Ana

6 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...