Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 21 august 2011

{ Cel mai simplu mod de a gati puiul }

pui fript cu mujdei si rosii coapte

Este sa il frigi pe gratar! Pui fript cu mujdei si rosii coapte.
Doar il speli, il cureti de piele, il ungi cu un pic de ulei,sau ungi gratarul cu un pic de ulei - ca sa nu "se prinda " puiul de gratar- si gata.
De fapt trebuie sa va spun ca eu nu un pui am facut ci doua pulpe si pieptul
Dupa metoda din copilarie: cu mujdei de usturoi si rosii coapte/ fripte pe acelasi gratar cu puiul.

pui fript cu mujdei si rosii coapte


Cu puiul e simplu,cred ca a inteles toata lumea!
Iar cu mujdeiul e nebunie curata.

pui fript cu mujdei si rosii coapte


O capatana de usturoi o dai prin presa, adaugi un pic de ulei, un strop de sare, apoi decojesti rosiile coapte si le pasezi bine,dupa care le adaugi in bolul cu usturoiul presat, iar la final de tot adaugi apa clocotita ( nu de la robinetul cu apa calda, ci apa pe care o aduci tu la punctul de fierbere! )
Apoi pui acest mujdei peste puiul rumenit pe gratar si mananci,chiar daca apoi iei dicarbocalm caci se lasa cu nesuportarea usturoiului :)) ( eu avand un fel de gastrita, nu prea suport nici ceapa,nici usturoiul chiar daca imi plac, si atunci ,dupa cateva ore de la pranz ma tratez cu desertul: malox sau dicarbocalm,depinde ce am prin casa :D )

pui fript cu mujdei si rosii coapte


Aceasta este a doua postare pe care doresc sa o inscriu la Provocarea lunii August, pe care luna aceasta o gazduieste o alta doamna foarte priceputa in arta culinara, Gaby :)
Sa aveti o duminica placuta si o saptamana binecuvantata!

Ana

PS. A aparut calatolgul Ikea 2012, l-ati primit?

catalog Ikea 2012


Eu deja l-am rasfoit ieri in "pauzele de lucru" :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...