Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

marți, 26 iulie 2011

{ Un trandafir ascuns ...}

un trandafir ascuns


... pe care vi-l daruiesc cu toata bucuria pe care am simtit-o eu astazi,cu multumirea in fata unui nou rasarit de soare, a unei zile frumoase, un pic mai racoroasa, un trandafir din gradina doctorului meu, o fotografie in plin soare, cu sperante noi si bucurii marunte dar trainice...

                                               ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Cat de matur trebuie sa fie cineva ca sa se bucure asa cum m-am bucurat eu de noul meu evantai? ( aceasta a propos de treaba cu intelepciunea vine odata cu varsta.... :D )

noul meu evantai


noul meu evantai


noul meu evantai


Inca ceva si apoi va urez "noapte buna!"

Trebuie sa vedeti si sa audiati neaparat aceasta: inca un roman ( romanca- de dincolo de Prut dar tot romanca :) talentat(-a)

Gata!
Noapte buna! :)
Ana

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...