Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

miercuri, 27 iulie 2011

{ Salata de cartofi cu ton }

salata de vara


Din cand in cand, omul se mai satura de rosii cu branza,oricat de mult i-ar placea rosiile de gradina.
Si pentru diversificare cauta ceva care sa nu il solicite si sa nu solicite nici aragazul :D
Si atunci,cea mai buna e tot o salata,insa altfel, nu cu rosii.

salata de vara


Ca toate salatele, nici aceasta nu necesita nici o dificultate, iar rezultatul este unul foarte bun, poate putin cam caloricesc, insa, nah, o data la cateva saptamani merge, zic caloricesc caci are intr-insa si o mana de maioneza preparata in casa, evident! Si bineinteles, cartofi iferti,dupa cum se vede clar in poza :)
Deci: cartofi fierti, ceapa taiata solzi,castravete felii subtiri,masline kalamata, maioneza, sare si piper,un ou fiert tare si bineinteles vedeta salatei: ton in suc propriu bucati :D

Amestecate si gata pranzul!

salata de vara


O zi placuta!

Ana

10 comentarii:

  1. clar vreau si eu ! de dimi am mancat ton la conserva.. asa simplu ca pisicile , dar mi-ar face tare bine o salatica din asta;) pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Am sa fac si eu in curand ,chiar ca m-am saturat de rosii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Usor de preparat, super-gustos. ASta e mancarea perfecta !! :D :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Antonina, cu mare drag te servesc, deocamdata virtual! Fata de delicatesele pe care le faci tu......ma onoreaza ca iti place salata aceasta :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Mandala,ma bucur ca vei face, sunt convinsa ca iti va placea! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Maine prepar si eu salata ta, Ana. Mi s-a facut o pofta teribila!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc asemenea,draga Liana! Ma bucur foarte mult,sper sa iti placa! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. In sfarsit am facut salata! Am adaptat reteta-macrou afumat in loc de ton. In rest - cartofi fierti, maioneza facuta in casa (alta nici nu folosesc), cateva frunze de patrunjel, ceapa rosie, lamaie. A iesit super!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma bucur,draga mea! In fond asa fac gospodinele, adapteaza dupa placul inimii retetele, si ee ies foarte bune! Sa iti fie de bine, macroul este delicios! ;)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...