Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

luni, 4 iulie 2011

Inghetata cu frisca, ness si stafide


Ieri, inainte de pranz, mi-am dat seama ca nu aveam nimic la desert. Chef sa ies dupa fructe nu aveam, si uite asa s-a nascut aceasta inghetata despre care trebuie sa spun ca e delicioasa. E mai buna decat orice inghetata cu fructe pe care am facut-o pana acum; as fi spus cu toata inima ca aceasta este cea mai buna inghetata,daca nu as fi zis despre aceasta ca e cea mai buna :)

inghetata cu ness, frisca si stafide

Nu am avut in cap nici o reteta si nu am fost sigura de rezultat.

inghetata cu ness, frisca si stafide

Am pus doar ce am gasit prin frigider si camara, si a iesit mult peste asteptari.
Nici nu stiu daca voi mai "strica" fructele, poate doar cu cate un sorbet :)

inghetata cu ness, frisca si stafide

Iata ce am pus in aceasta inghetata:
- 750 ml de lapte degresat;
- o cutie mica de Hulala ( pe care am transformat-o in frisca in prealabil :D)
- o mana de stafide pe care le-am tinut vreo 15 minute in apa rece;
- 7 linguri de indulcitor;
- 2 biscuiti Fitness ( sugar free) - asta pentru ca erau ultimii rataciti in camara :D
- 2 lingurite de ness.
- o esenta de rom.

Am pus intr-un bol laptele, apoi indulcitorul si am amestecat pana la omogenizare; apoi am adaugat frisca, esenta de rom si am pus toata compozitia in masina de inghetata pentru 30 de minute.

Eh,si apoi a venit asteptarea si convingerea mea ca nu va iesi nimic din toata tarasenia asta :D

inghetata cu ness, frisca si stafide

Dupa ce au trecut cele 30 de minute am pus compozitia in doua cutii din plastic: in prima am adaugat stafidele scurse de apa si biscuitii maruntioti fin, iar in cea de-a doua am pus doua lingurite de ness, apoi ambele cutii le-am pus in congelator :)

inghe


Imi pare rau ca nu am poze frumoase cu cupe reusite,dar nu am avut rabdare prea multa sa se inghete bine, trebuie tinuta cam 2 ore in congelator inghetata ca sa o puteti modela frumos in cupe :)

inghetata

Insa, trebuie sa ma credeti, gustul compenseaza orice aspect estetic: este un deliciu, nici nu zici ca este homemade :))
Deliciu de deliciu :))

inghetata cu ness, frisca si stafide

Astept comentariile voastre,daca o incercati, sper sa imi dati dreptate ca e foooarte buna :)

Ana

2 comentarii:

  1. De vis !! si eu am mancat ieri inghetata cu cafea ;) Arata minunat si e plina de arome ! lovely

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc, scumpa! Dar cea facuta de tine? minunata, doar ce o vazui :) Pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...