Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

luni, 18 iulie 2011

Gata in 15 minute!

Mexican Quinoa cu Pico de Gallo si sos de iaurt picant

2

1

`Reteta- maine! Sunt prea obosita acum! NB!

Later edit

ingrediente

1 lingura de ulei de porumb- eu am pus de floarea soarelui;
1 / 2 ceapa maruntita
1 căţel de usturoi, tocat
1 lingurita chimion, prăjit
1 linguriţă praf de ardei iute
1 cana quinoa, clătita foarte bine in apa rece;
1 1 / 2 cesti supa de pui sau de legume;
rosii 1 / 2 cana taiate cubulete sau 1 / 4 cana piure de tomate
1 / 2 lingurita oregano
sare si piper dupa gust
1 pumn coriandru, tocat.

DSC00964

Cum se face

Incalziti uleiul intr-o tigaie la foc mediu.
Adaugati ceapa si gatiti pana cand se inmoaie, aproximativ 5-7 minute.
Adaugati usturoiul, chimenul şi praful de chili si gatiti aproximativ un minut.
Adaugati quinoa, bulion, rosii, oregano, sare şi piper şi se aduce la punctul de fierbere.
Reduceti focul, se acoperă şi se fierbe până când quinoa este frageda şi lichidul a fost absorbit, aproximativ 15 minute.
Luati cratita de pe foc şi lasati-o sa stea timp de 5 minute, acoperita.
Serviti garnisit cu coriandru ( eu am pus patrunjel,caci nu imi place deloc coriandrul si nici nu mai cumpar din acest motiv )

Cum mai aveam snitele din piept de pui cu fulgi de porumb, am pus si snitele in farfurii.

DSC00965

Se decoreaza cu patrunjel verde si cu ardei gras rosu tocat.
In acest fel gatita quinoa este cea mai buna!

DSC00966


Sosul picant de iaurt se face asa: o cutie mica de iaut simplu, un pic de branza rasa deasupra, un strop de piper, o jumatate de ardei rosu si,daca iti place si o jumatate de lingurita de ardei iute uscat.

DSC00968

Garnisit cu patrunjel verde, evident :)

Ana

3 comentarii:

  1. Arata de nota 10! Bravo, Ana! Mi s-a facut foame numai cat am vazut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Apetisant festin! Evident ca ne este o pofta mare... Pacat ca suntem la distanta ca altfel veneam la usa ... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos, Liana :)


    Lolita, te primesc cu mare drag la o portie! :)
    Multumesc frumos de vizita si comentariu, te mai astept.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...