Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

joi, 28 iulie 2011

{ Cel mai simplu desert ! }

DSC01194

Cand ai pofta de ceva bun si nu ai voie sa scapi in ciocolata... aceasta e cea mai buna solutie: un iaurt bun ( cel din imagine pare cel mai bun pe care l-am mancat eu pana acum, si eu nu ma omor deloc cu iaurtul :D) cu fructe: ce ai tu in frigider, caci desertul e mai bun rece.

DSC01190

Mai pui si un strop de sirop de agave, ornezi cu  menta proaspata jumulita din ghiveciul de pe pervaz, si ...gata deliciul!

DSC01186

Acum poti sa treci la birou sa frunzaresti bloguri favorite, sa citesti mailuri, sau sa casti ochii la site-uri de carte, farfurii, cratiti si/sau stilouri, pixuri :D

DSC01187

Ana

4 comentarii:

  1. Chiar imi place!Iaurtul probiotic...ferme selectionate...cred ca are un gust deosebit de bun.
    Iti urez o seara placuta si pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, PEtro,asa e, are un gust f bun! multumesc, asemenea pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Din asta chiar n-am incercat! nu prea ma impac cu iartul dar mi-ai trezit asa niste pofte.. Si da vreau musai cu sirop de agave.. mai trebuie sa-l cumpar; menta am ;)
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Antonina, eu am luat sirop de agave din Auchan, am gasit la un pret rezonabil :) Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...