Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

marți, 21 iunie 2011

{ Sorbet de piersici }

SORBET DE PIERSICI


L-am pregatit deja de mai multe ori,iar de doua ori l-am si pozat :D
Este delicios, atat de fin si de racoros, si tare simplu de facut!

SORBET DE PIERSICI


Un kilogram de piersici destul de coapte se spala si se curata de coaja, apoi se paseaza cu ajutorul unui mixer vertical,impreuna cu 100 gr ( sau mai putin daca nu vrei sa fie prea dulce) de indulcitor;  adaugam apoi zeama de la o jumatate de lamaie ( cine suporta alcoolul poate sa adauge si un strop de alcool, eu nu pun, am stat in cumpana daca sa pun un strop de vin alb,dar m-am razgandit,caci eu nu beau deloc si mi-era teama sa nu stric sorbetul).
Toata aceasta compozitie se pune apoi in masina de inghetata,urmand instructiunile pentru preparare. (15-30 de min,in cazul masinii mele)

SORBET DE PIERSICI


Se poate servi imediat,insa mai bun este dupa ce sta 2 ore in congelator.

SORBET DE PIERSICI


Inca o serie :))

SORBET DE PIERSICI


Cu siguranta mai vin alte serii: capsuni, caise,pepene... hmm,vara e lunga si e Rai la capitolul fructe :)

Suntem pregatiti! :))

DSC00749


Si remarcati ca e de post, da? ;)

Ana

10 comentarii:

  1. Cat imi place sorbetul.. !! si ce culoare frumoasa are.... Imi place ca ai aparatul asta puternic pentru sorbet ;)) eu il folosesc tot pe ala pentru inghetata.. si in prima faza cand e inca bocna.. mai are putin si se rupe :))) Te pup si o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc,draga Antonina! Nu am alt aparat, e cel de inghetata si la mine,nici nu stiam ca exista si special de sorbet! Te pup,o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie sa fie asa parfumat de la piersici :) Daca te decizi sa pui putin alcool (nu vin, poate rom sau cognac), alcoolul nu ingheata si astfel va ajuta sorbetul sa stea putin mai moale si mai usor de scos :) am aflat si eu de curand :)

    RăspundețiȘtergere
  4. a,bine de stiut,draga mea, multumesc frumos :) POate incerc cu caise si putin cognac,data viitoare :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata foarte bine! Pacat ca nu se simte prin laptop si mirosul...

    RăspundețiȘtergere
  6. multumesc,draga mea! Sanatate mezinei dragi si frumoase! te sarut :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca nu avem masina de inghetata, cum procedam?Multumesc.Angela

    RăspundețiȘtergere
  8. Angela,daca nu ai masina,nu e bai, in loc sa pui compozitia in masina de inghetata o pui direct in congelator, intr-o cutie cu capac din plastic, si din 2 in doua ore ( de 3 ori) o scoti din congelator si amesteci strasnic sa tai acele de gheata. Si gata! Muncesti un picut,dar nu e greu,si eu am procedat asa ani de zile, caci doar de curand am luat masina. Oricum in kaufland nu mai au dar am vazut in Auchan la vreo 100 de lei,parca, era in oferta! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. delicios, asa este!
    Multumesc pt vizita si comentariu! :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...