Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

marți, 14 iunie 2011

Guacamole

guacamole

Demult imi tot spun ca il voi pregati,dar greu i-a venit randul.
Si e asa de bun ca deja se istaureaza o traditie in casa: cand nu mai stim ce gatim,facem guacamole :))

Prima data l-am facut clasic, adica cu ceapa:

guacamole


doua avocado coapte, doua rosii mici, sucul de la o lamaie, putin ardei iute , niste sare si totul pasat cu mixerul vertical ( asta prima data,caci apoi am constatat ca e mai bine pasat cu furculita, sau cu unealta de piure :D ).

guacamole


In final, cozile de la o legatura de ceapa verde si patrunjel incorporat+ extra pentru decor.

guacamole


Si pentru ca nu aveam in casa chipsuri, l-am servit cu covrigei cu tarate de grau de la Boromir

DSC00194


sau cu painici coapte:

guacamole


A fost asa de bun ca a inceput sa se repete,cum va spusei la inceput! :)

Ana

2 comentarii:

  1. I loove guacamole.. l-am pregatit de nenumarate ori. merge strasnic la micul dejun, pranz si cina... in cazul meu !! :) pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. ai perfecta dreptate! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...