Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 26 iunie 2011

Cu lacrimi in ochi...

Citisem despre el,auzisem de el,dar nu il ascultasem inca... pana aseara cand M.Gadea a avut ideea extraordinara de a-l invita la emisiunea aniversara 6 ani de Antena 3.
Buna treaba!
Nu mi-am putut stapani lacimile si m-am umflat de plans, in reprize,caci l-au avut si in promo, si apoi in direct: ce-ai ajuns, Romanie, daca nu iti mai poti aprecia talentele,si-ti lasi valorile sa-ti scape printre degete, le daruiesti altora,care nu au ceea ce ai tu,dar stiu sa le iubeasca si sa le tina aproape!
Sa ne fie rusine ca am ajuns in acest hal!
Muncind asa de greu,cum a muncit el, un muzician prin toate fibrele, ar fi putut sa isi piarda mobilitatea degetelor,sau chiar mai rau sa paralizeze! :(



Omul duduie de talent, iar daca il tai  curge muzica,nu sange!
Ascultati-l putin si spuneti-mi daca nu e mai ceva decat Claiderman!!!



Ne risipim, ne consumam in resemnare, si nu am invatat deloc sa ne apreciem,si sa ne facem auziti si cunoscuti,la noi in tara, pe pamantul nostru,si asta e rau.
Oare ne vom reveni vreodata???
Auzi: " Norvegia e binecuvantata ca te are!" Ei as',e al nostru,si al nostru trebuie sa ramana, sa ii cerem sa ne ierte ca nu l-am auzit, si nici nu l-am luat in seama si sa facem orice ( desi l-as intelege si nu l-as condamna deloc daca nu ar vrea sa ne mai auda el pe noi, acum!!! ) ca sa fie din nou al nostru si nu al Norvegiei!

Un astfel de talent se naste o data la 100 de ani!!! Bravo, maestre! Bravo, romane! Felicitari ,domnule Bogdan Ota!!!

Romanie, pamant binecuvantat, ai grija de valorile tale!
Multumita acestui om, Bogdan Ota, ne putem din nou ridica ochii din pamant,deci,asa cum stiam, Romania nu are doar tigani,criminali, violatori, copii ai strazii si tot ce mai scriu strainii despre noi, au si Bogdan Ota!!! Care e ROMAN!

Ana

macii

6 comentarii:

  1. Ai dreptate Ana ! Felicitari pentru articol ! :x

    RăspundețiȘtergere
  2. Ana ,

    Si nu e doar solist ci si compozitor.
    Din pacate geniile din Romania se
    desavarsesc doar peste hotare.
    Aici sunt apreciate de public,dar nu si de Stat.
    La fel ca si muzicienii,sunt oropsite toate categoriile sociale.
    Medici,profesori,pensionari,intreprinzatori.....toti .

    RăspundețiȘtergere
  3. Am vazut si eu emisiunea lui Gadea, acolo l-am ascultat pt.prima data, apoi aici la tine. Valorile ne pleaca, deoarece talentantii nu sensibilizeaza decat sufletele mari.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...