Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

joi, 2 iunie 2011

Compot de rubarba si mandarine

compot de rubarba si mandarine


M-am hotarat sa renunt total la sucurile din comert!
Nu stiu cat ma va tine aceasta hotarare,sper- cat mai mult spre definitiv :D
Dar pentru ca, pe langa setea de zi cu zi ( ca sa nu ii zic ordinarescu') pe om il mai apuca si setea de ceva bun :) si cum, ceaiul preferat s-a terminat, te descurci cu ce-ai- prin- casa.
 Doar luasem rubarba din Kaufland ( prima data in viata :D ), si aveam si o plasa de mandarine, mi-au sticilit ochii catre ele si le-am venit de hac: le-am spalat,curatat, feliat, si le-am pus in oala de ciorba cu muuulta apa si foc de aragaz.

La final am adaugat 3 linguri de mieresi am lasat-o sa se topeasca .

Si am lasat compotul sa se raceasca complet, apoi l-am transferat intr-o alta cratita-care nu merge jamais pe foc,am pus-o in frigider, si-am plecat la serviciu.

Stiu,veti zice, probabil,ca le-am fiert cam mult...posibil,caci le-am lasat pe foc si-am plecat sa imi fac toaleta ;))

compot de rubarba si mandarine


Cand am venit de la serviciu, mi-am pus un bol de compot rece, si m-am instalat la pc, sa imi frunzaresc blogurile favorite!

Ceea ce va doresc si voua!
Seara placuta!

Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...