Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

luni, 6 iunie 2011

"La bunataturi"

La Bunataturi

O data la cateva luni ma nimeresc(cu treaba, evident :D ) pe Maria Rosetti, unde am descoperit un magazin plin cu bunataturi,caruia chiar asa ii si spune La Bunataturi.
Nu am, de cate ori trec pe acolo, bani suficienti ca sa fac si cumparaturi,insa randul trecut am luat cate ceva,caci trebuie sa stiti ca magazinul este aprovizionat cu tot felul de bunataturi,cu preturi pe masura :)

De aici am cumparat iaurtul grecesc pe care l-am folosit la inghetata din mango.

Si am mai cumparat doua sucuri naturale, 4 ron sticla, unul din pomelo si altul din grapefruit rosu, 250 gr de salam italienesc, foarte bun,

Sandwich cu salam italienesc de la "La Bunataturi"


(poza este facuta cu telefonul, caci acumulatorul daduse coltu' )

insa,cel mai important,am luat o inghetata asa de buna,cum nu am mai mancat niciodata pana atunci:

DSC00208

Haagen Dazs, cu praline si caramel, un deliciu, scuuummp rau de tot; nu va luati dupa poza, caci boracnul acela este mai mic decat unul obisnuit de iaurt, si costa 14,50 ron, iar o cutie de 100 gr costa ceva mai mult de 40 de roni;dar, odata asa la cateva luni,merge,caci merita :)

grozava

Iaurturi, vinuri scumpe, branza Halloumi,, o gramada de soiuri de mezeluri- sanatoase, dupa cum te imbie fetele care vand acolo, gemuri delicioase, sare de mare, si tot felul de dulciuri, toate iti lasa gura apa, si te fac sa iti golesti portofelul!

Asa ca,daca aveti /sau nu drum pe acolo,intrati, nu veti regreta decat ca nu sunt suficienti banii de cumparaturi. Sau poate ca voi veti avea destui :)

Buna luni dimineata!

Ana

2 comentarii:

  1. inghetata am vazut-o la tv, ii facea reclama la americani, nici nu stiam ca a aparut si la noi.
    iti doresc o saptamana frumoasa si racoroasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc asemenea, draga mea :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...